Fortsätta?

Har inte skrivit på väldigt länge!!! Är inne på att sluta med skrivandet. Vi får se hur det blir med det…

 

Vad har då hänt sen sist? Jo, jag har köpt mig en motorcykel: Suzuki Vs 800 intruder. Gissa om jag har åkt hoj i sommar!!! Tänk att det är så kul att sätta sig på hojen och dra iväg! Hade aldrig trott det, om jag inte hade provat själv….

 

 

Sen har jag nästan gått upp allt jag gick ner i vintras. Inte kul!!! Min rygg strular och jag har inte kunnat träna, vilket är nödvändigt för mig! Som den intelligenta kvinna jag är, så har jag även slarvat med maten. Kolhydrater har bara flödat in i munnen på mig!!! Förstår mig inte på mig själv…

 

Jag har även bestämt mig för att fortsätta att plugga (trots dålig ekonomi och stress). Jag tar en termin i taget och ser hur långt jag orkar.

 

Min dotter har flyttat till Skellefteå för att plugga på Luleås Tekniska Universitet. Hon ser till att uppfylla sin dröm. Häftigt!!!


Här har ni min Pärla:

 
                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0