Underbar dag!




Tänk att man ibland bara har en sådan dag som bara flyter på! Allt känns bra och ingenting verkar omöjligt! Just en sådan dag har jag haft idag! Det gäller att njuta, för jag vet att alla dagar inte är sådana! (tänk att pessimisten fick komma fram i alla fall…)

 

Om jag återkommer till min dag, så började den väldigt bra. Jag hade sovmorgon och fick vakna utan att ett vidrigt alarm ljöd! Bara det gör ju att humöret stiger ett antal grader! Sen åt jag frukost ihop med min underbara man! Att jag inte säger det till honom! Att han är underbar! Skulle behöva göra det oftare! Alla behöver uppmuntran (har skrivit om detta förut), men vardagen bockar på med alla måsten och uppmuntran blir lite bortglömt, tyvärr! Dessutom är han och jag väldigt olika (blir ett annat inlägg), som gör att jag emellanåt är väldigt irriterad på honom och vice versa!

 

Nåja, åter till dagen…efter frukost satte jag mig vid datorn och skrev mina inlägg till litteraturseminariet. Det flöt på riktigt bra och jag blev väldigt nöjd med mina inlägg (händer inte ofta). När pluggandet var klart skrev jag alla de mail, som har legat över mig. Skönt att bli klar med dem också!

 

När min dotter kom hem gick vi en lång promenad i det vackra vädret! Det är en fördel att bo ute på landet och ha förmånen att ha en underbar miljö att vistas i! Efter en välbehövlig dusch var det gott att få äta lite mat ihop med dottern. Sen blev det plugga av igen. Har hunnit med att börja knåpa på morgondagens inlägg. Känns ganska OK att vara ute i god tid.

 

Nu väntar jag hem mannen, som har jobbar kvällsskift. Sportnytt och regionala nyheter väntar innan det är dags att få besök av John Blund! En bra dag är snart slut….

 

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt med bra dagar!! Det borde finnas fler såna! Ha en underbar dag min kära vän! <3

Kram

2010-05-06 @ 23:24:33
URL: http://luddan13.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0