Tenta




Vill bara berätta att jag har fått VG på min tenta! Är så glad!!! Förstår inte varför jag alltid tvivlar på mig själv? Jag är snart inne i nästa tentaperiod (om två veckor) och då lär jag vara lika säker på att jag inte kommer att fixa det..igen...suck...

Har även (nästan) bestämt mig för att fortsätta att plugga i höst. Nästan, som sagt....

Lite update på vikt & träning: har inte gått ner ett gram på flera månader. Träningen är igång, men inte så regelbundet just nu. Ryggen protesterar med jämna mellanrum och sjukgymnastikbesöken fortgår (en gång i veckan).

Har ett mål att komma igång med kosten igen (har naturligtvis slarvat den senaste månaden) och få till träningen. Mina tankebanor att sen.....funkar inte! Måste bli nu! Nu med andra ord! Så kära läsare, ge inte upp hoppet om mig! Jag ska innan jul ha gått ner 10 kg till! Halt die Daumen, bitte!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Jag tror på dig och klart att du kommer att klara viktnedgången =)

2010-05-03 @ 20:12:19
URL: http://paulinesvensson.blogg.se/
Postat av: Linda

Att du inte lär dig efter alla dessa år av pluggande, att du är en klippa på det! It´s your thing liksom!

Puss

2010-05-03 @ 23:58:29
URL: http://luddan13.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0