Semester!

Jag har en underbar tid framför mig: semester!  

 

Ja, jag har faktiskt semester! INTE sommarlov!! Det finns en yrkeskategori som har sommarlov (enligt andra) och det är lärare! Vi pluggar ju inte (nåja, jag har ju gjort det till viss del i år) utan vi jobbar som alla andra! Eller hur? Så semester är det jag har!

 

Min lediga tid ska inte fyllas med massa måsten, utan jag kommer att ligga på verandan och läsa mycket, påta i trädgården (när ryggen tillåter), ut och gå, träna (när solen inte visar sig på himlen), träffa vänner, åka till Finland, Dalarna och Göteborg, ut och åka med hojen…

 

Oj, då…blir lite trött av att skriva allt jag ska göra. Men fördelat på sex veckor blir det ganska soft, eller hur? Jag tycker det är viktigt att ta det lugnt! Skrev det i bloggen förra året med! Men det gäller även i år!

 

Har inte varit så frekvent med mitt skrivande under våren. Skyller på mitt pluggande…

Ska försöka bli bättre, men kan inte lova…

 

Ha det så gött i sommar och ta det lugnt!!  






                      

 
              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0