OROLIG!

Är riktigt orolig för hur det står till med mitt huvud! Jag har hittills fått alla de åkommor min farmor hade. Kan nämna: kort! (längden alltså…) problem med sköldkörteln, hudcancer och livmoderhalscancer! Sen fick hon Alzheimers….

 

Ja, ni läste rätt!! Alzheimers!!! Det är just det jag är rädd för! Ska nu tala om varför!!

 

För ett bra tag sen köpte jag biljetter till en KENT-konsert! Vi är tre par som ska grilla och umgås lite innan och sen ta oss till konserten. Problemet är att jag inte hittar våra biljetter! Jag har lagt dem i ett kuvert och sen är de borta!!! Ska ta mig en ordentlig runda efter helgen och leta som en tok! Nog för att jag redan har röjt upp allt mellan himmel och jord för att hitta dem, men man vet aldrig…

 

Nu är det inte bara den incidenten som gör att jag är orolig…

 

Idag på jobbet pratade jag med vår SYO och bokade tid till två grabbar och på en promenad på max två minuter till klassrummet, lyckades jag glömma bort att meddela grabbarna = de missade mötet! När jag på lunchen såg SYO:n, kom jag på att jag hade glömt att meddela grabbarna! Får en ny tid och beger mig till klassrummet och glömmer bort det igen!!!! I’m scared!!!!

En annan incident var när min man gav mig sin bankomatkort, när jag skulle handla. Jag lägger den sen i min MC-jacka (vi var ute och åkte hoj) och när han behöver kortet (någon dag senare) och frågar efter den, så har jag ingen ANING om var den är. ”Det får du faktiskt hålla reda på själv!”

 

Min man säger att jag glömmer saker hela tiden!!

 

Jag funderar allvarligt på att söka hjälp för detta!!

 

Jag är orolig!!!



  
                           

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Kära Kicki!

Ibland har man perioder i sitt liv då man är extra disträ och tankspridd, av olika orsaker! Man kanske är stressad eller har mycket att tänka på bara! Inte har du väl alzaimers för det! Kram på dig virrpanna! :)

2010-06-12 @ 14:25:49
URL: http://luddan13.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0