Yes!



Underbart! Tenta är klar! Jag har våndats ska ni veta! Utvecklingsekologi & systemteori är inte att leka med! Jag har en känsla av att det kommer att bli min första tenta som jag inte kommer att klara. Jag har över 200 högskolepoäng (300p med det nya räknesättet) och jag har aldrig känt den känslan, som jag har nu! Att jag inte fixar en tenta!! Men låt så vara…det är bara att göra om, eller hur? Tentan är i alla fall ivägskickad och jag kan andas ut....ett tag........
Nya kursen börjar om två dagar (Specialpedagogiska teorier och vetenskaplig introduktion). Då ska jag vara ute i god tid med tentan, inte vänta till sista stund....kanske....vi får se.... 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0