Stagnerad vikt!

Det är bara att inse att så länge jag inte tränar, går jag heller inte ner i vikt! Nu har min rygg krånglat i snart en månad. Jag går fortfarande hos sjukgymnast ett par gånger i veckan + knaprar piller för fulla muggar! Det gäller att inte tappa suget och jag får kämpa varje dag för att inte ge upp! Jag vet att när jag väl kommer igång med träningen, kommer även min karaktär att bli bättre. För just nu är den inte så bra...

 

Men jag har kunnat gå korta stunder på löpbandet och igår satt jag en kort stund på spinningcykeln! Snacka om att jag var som ett barn på julafton. Mina ögon lyste och jag var så glad!! Tänk vad tillvaron blir underbar, när kroppen får träna! Det kommer att dröja innan jag kan träna för fullt, men varje steg framåt är positivt! Jag har även fått instruktioner på hur jag kan jobba med en del övningar, för att stärka upp kroppen. Jag har även bokat tid hos en personlig tränare, som ska hjälpa mig att lägga upp ett bra träningsprogram. Där fokus först och främst ligger på att stärka upp ryggen, men att jag sen även ska få en varierad träning, för att få en optimal förbränning.

 

Jag ska även infria ett av mina nyårslöften på tisdag. Då ska jag till en massör och får massage! Jag har även planer på att gå på ansiktsbehandling i mars eller april. Så nog är jag duktig på att hålla mitt nyårslöfte, eller hur?


Kommentarer
Postat av: Patricia

Du är så duktig moster! Det är bara att kämpa på. Jag håller alla tummar att ryggen blir bättre. Så tråkigt att den ska krångla nu när du är så duktig och tränar och allt.



/Patricia

2010-03-04 @ 21:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0