GODKÄND!!!

                   
            

JAG HAR KLARAT TENTAN!

 

Just nu känner jag mig så otroligt glad! Ja, nästan lite stolt över mig själv! Jag trodde verkligen inte att jag skulle fixa det! Jag vet att många (kanske jag själv också ibland…om jag ska vara ärlig!) säger att man inte klarar av ett prov, tenta, en uppgift eller vad som… pga. att man vill gardera sig, för att inte falla ner som en pannkaka. Men den här gången var det sannerligen så att jag var i princip 100% säker på att misslyckas. Hoppades, gjorde jag ju självklart….men att det skulle gå vägen, det fanns inte i min vildaste fantasi!

Yes yes yes!!! I did it!!

 

Nu gäller det att fokusera på nästa tenta! Ska försöka var i fas med den och inte känna den stressen, som jag hade med den här tentan!

 

JAG ÄR SÅ GLAD!

 

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0