Fan Fan Fan

Att svära tillhör väl inte riktigt min vanliga sysselsättning, men just nu är det väldigt befogat! I höstas köpte jag mig ett par nya slalompjäxor. Sådana som ska värmas och formas efter fötterna. Idag fick jag ett ryck och tog mig till affären för att fixa detta. Efter att jag har stått och format dem (dvs lutat mig framåt, som en fån, i 10 minuter) upplyser försäljaren om att det finns nya pjäxor, anpassade efter kvinnor med tjock vrist! Just det, precis det som jag "lider" av. Jag har nämligen under många års tid lidit av att åka slalom, just på grund av att det klämmer så förbaskat i vaderna. Jag får ju kramp till slut!

Så vad gör jag? Jo, jag provar förstås de andra pjäxorna! Mitt dumhuvud! Varför är jag så korkad? NU vet jag ju hur fantastiskt det kan vara/kännas när man har pjäxor som sitter som gjutet! När jag väl kommer hem, åker kameran fram och pjäxorna likaså. Kort tages, annons sättes in på blocket. Pjäxorna ska säljas och nya ska inhandlas! Suck!!!

Återigen...vikten...den ställer till det för mig igen! Snälla snälla någon, köp mina oanvända pjäxor, så att jag kan få möjlighet njuta av min fjällvistelse med "klämfira" pjäxor! Please!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0