Kärlek

Efter att jag har fått utstå en människas oerhörda svek, är det svårt att lita på en annan individ igen. Man lämnar ut sig totalt till en annan människa den dagen man inleder ett förhållande (antingen som sambos eller som gifta). Ingen går in i ett förhållande med tanke på att man kan bli bedragen. Den människan litar man på till fullo!

Tyvärr har jag via den hårda skolan fått erfara att man inte naivt ska lita på vem som helst. Personen som jag födde två underbara barn till och som jag gav mitt liv till, krossade mig fullständigt!  Inte trodde jag att jag skulle klara mig från detta svek. Ordspråket "mister du en finns tusen åter" var inget som gällde mig! Det fanns inte på världskartan att lilla jag skulle finna en ny hjärtevän! Mitt liv var i spillror...


Nu har jag förstått att detta var bara en tuff början på resan till mitt fortsatta underbara liv. Det fanns inte tusen åter för mig, utan endast den rätta! Jag är så oerhört tacksam att jag nu får möjlighet att uppleva den ultimata kärleken! Mitt första förhållande banade vägen för min lycka. Nu vet jag vad jag ska värdesätta, vad jag vill med mitt liv och med min familj. Jag tar ingenting för givet. Jag ser till att min man och mina barn ofta får höra hur mycket jag värdesätter dem och hur mycket jag älskar dem!


Den här låten tillägnar jag min man (klicka på bilden):


Angels Brought Me Here - Guy Sebastian (oz Idol Finale)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet att JAG värdesätter DIG av hela mitt hjärta i allt vad gör. Hoppas på ett långt liv ihop med dig. Puss på dig min älskling.

2009-06-12 @ 14:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0