Gott Nytt År!





Mitt dilemma är: ska jag avge nyårslöften eller ska jag låta bli? De senaste åren har jag struntat i allt vad löften heter! Jag kan ju ändå inte hålla dem. Varför göra sig själv besviken? Nu är situationen lite annorlunda, för jag har redan gjort stora förändringar i mitt liv. Jag tränar regelbundet och ofta, jag har ändrat min kost och jag är fokuserad på att försöka gå ner i vikt!

 

Så vad ska jag ge för löfte då? Det finns faktiskt en sak jag skulle kunna bli bättre på! Men ska jag ge ett löfte? Är jag tillräckligt motiverad till att hålla det? För om jag inte är det, varför avge ett löfte? Om jag rannsakar mig själv, vad kommer jag då fram till? Är jag motiverad eller inte? Jo, jag är nog det! Ett löfte ska avges!

 

Vad är då mitt löfte? Det avslöjar jag år 2010!

 

Gott Nytt År alla nära & kära!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0