Miljonär

                                                


Jag skulle vilja vara miljonär! Inga bekymmer och inga krav! Just nu när semestern är slut och arbetet har börjat igen, då skulle jag vilja vara ekonomisk oberoende och kunna göra vad jag vill!


Att jobba är inte vad jag vill och att bekymra mig om ekonomin är inte vad jag vill! Att unna mig och min familj allt det som gör livet gott, det är vad jag vill!

Finns mycket jag vill och mycket jag inte vill!


Man är lyckligare med en välfylld plånbok! Är det verkligen så? Jag inbillar mig det i alla fall. Just att få slippa vardagsbekymren är guld värt! Vem vill inte det?


Jag förstår att de med många slantar på banken också har sina problem, men i min värld skulle livet bli mer bekymmersfritt med lite mer kapital på kontot!

Money money money...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom säger att man inte blir lyckligare av pengar...frågan är om den som säger så har varit utan pengar nån gång! För utan pengar blir man mindre lycklig iaf! När ska vi lira igen?

Puss

2009-08-18 @ 10:01:18
URL: http://www.luddan13.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0