VÅR!!!

Äntligen har våren tittat fram på riktigt!


Solen skiner utanför och vårblommorna har så sakteligen börjat blomma! Jag kan inte föreställa mig att jag bara om ett dygn är i en helt annan miljö! Nämligen bland snö & pister. Inatt drar vi till Sälen för att njuta av skidåkning! (Vi får se om jag får njuta så mycket). Som de flesta nu vet, har jag stora problem med min kropp :(

Igår påtade jag i min trädgård i ett par timmar. Detta resulterade i att jag under resten av kvällen hade ont överallt! (armbåge, nacke, rygg, knä...). Min man sa att jag såg ut som en 70-årig kärring, när jag försökte ta mig upp ur soffan. Schysst va!? Men han gav mig iallafall massage. Det tackar jag för! Love you!

Visst är det underbart när blommorna dyker upp igen?


(Båda bilderna är tagna nu på morgonen utanför vårt hus).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det härligt när våren börjar blomma! Ha det så bra i Sälen och bryt inga ben!

Kram Linda

2009-04-05 @ 10:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0